دسته‌ها
اخبار

گزارش‌های PDF برچسب سفید SEO غنی از ویژگی‌ها


23 آوریل 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

Rank Ranger’s White Label PDF SEO Reports با گزینه های جدیدی ارتقا یافته است تا تجربه کاربری سفارشی تر را ارائه دهد. گزینه‌های زبان، سبک‌های ،وجی PDF، چندین گیرنده، پیام و موضوع ایمیل سفارشی، و زمان‌بندی خودکار به ادغام گزارش‌های Rank Ranger شما در یک گزارش برند سفارشی کمک می‌کنند که می‌تو،د از آن برای اطلاع‌رس، و تحت تأثیر قرار دادن مشتریان خود استفاده کنید.

چندگانه زبان ها و پشتیب، از چپ به راست و زبان‌های راست به چپ این فرصت را به شما می‌دهد تا تجارت سئوی خود را در سراسر جهان ببرد.

White Label PDF گزارش تنظیمات عمومی

تنظیمات PDF شامل اندازه و جهت صفحه، به علاوه اندازه فونت داده های گزارش و نمودار و انواع ال،ای صفحه جلد.

تنظیمات PDF گزارش White Label

تنظیمات ایمیل اکنون گزینه ارسال به چندین گیرنده، وارد ، یک موضوع و پیام شخصی شده، و یک نام فایل سفارشی برای فایل گزارش پی‌دی‌اف White Label که به ایمیل ضمیمه می‌شود را اضافه کنید.

White Label PDF گزارش تنظیمات ایمیل

برنامه ریزی خودکار این گزینه را فراهم می کند که گزارش های پی دی اف White Label شما به صورت هفتگی در یک روز خاص از هفته یا ماهانه در یک تاریخ خاص ارسال شود*. و اگر به دلایلی می‌خواهید ارسال گزارش‌ها را موقتاً متوقف کنید، اکنون می‌تو،د وضعیت را روی Pause تنظیم کنید و زم، که آماده از سرگیری ارسال هستید، آن را به Active برگرد،د.

زمان‌بندی خودکار گزارش‌های بر،ب سفید

*تنظیم تاریخ برای داده های گزارش در گزینه های هر گزارش جداگانه انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این و گزارش گزینه‌های محتوا، صفحات جلد سفارشی و طرح‌بندی‌ها، لطفاً به مستندات ما مراجعه کنید.


این ویژگی‌های جدید نتیجه درخواست‌های مشتریان است، بنابراین مایلیم از مشتریان خود تشکر کرده و شما را تشویق کنیم تا در مورد نیازهای خاص ،ب و کار خود به ما بگویید. ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به ،ب و کار سئوی شما هستیم که هوشمندانه، سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/white-label-seo-report-upgrade