دسته‌ها
اخبار

نحوه استفاده از فیلتر کلمات کلیدی Analytics


20 مه 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ویژگی جدید در بررسی اجمالی تجزیه و تحلیل Ranger گزارش به شما این امکان را می دهد که نتایج ترافیک Analytics را با استفاده از چندین پارامتر کلیدواژه مثبت و منفی فیلتر کنید.

فرض کنید در حال انجام سئو برای یک شرکت تلفن همراه هستید و می خواهید نتایج ترافیک کلمه کلیدی “سیم کارت بین المللی” را بد،د اما می خواهید حذف کنند نتایج ترافیک در کلمات کلیدی “رومینگ” و “جه،”. ساده! گزارش بررسی اجمالی تجزیه و تحلیل Rank Ranger دارای یک گزینه Filter by Keyword جدید است که به شما امکان می دهد به راحتی آن نتیجه را با وارد ، انجام دهید. کلمات کلیدی مثبت و منفی.

کافی است قبل از کلیدواژه های مثبت یک مثبت (+) و قبل از کلیدواژه های منفی منفی (-) را با فاصله بین هر کلمه کلیدی/عبارت وارد کنید. فیلتر بر اساس کلمه کلیدی و نتایج دقیقی که به دنبال آن هستید در گزارش شما ظاهر می شود.

در این مثال وارد شده ایم +”سیم کارت بین المللی” جه، -رومینگ

تجزیه و تحلیل را با چند کلمه کلیدی فیلتر کنید

وقتی فقط توانستیم با یک کلمه کلیدی مثبت یا منفی فیلتر کنیم، به این نتیجه رسیدیم:

با یک کلمه کلیدی فیلتر کنید

اکنون می‌تو،م با دقت بیشتری فیلتر کنیم و به این نتیجه دقیق‌تر می‌رسیم:

تجزیه و تحلیل توسط چندین کلمه کلیدی فیلتر می شود

این ویژگی جدید نتیجه درخواست‌های مشتریان است، بنابراین مایلیم از مشتریان خود تشکر کرده و شما را تشویق کنیم که در مورد نیازهای تجاری خاص خود به ما بگویید. ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به ،ب و کار سئوی شما هستیم که هوشمندانه، سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود! لطفا با نظرات خود با ما تماس بگیرید.

اگر در حال حاضر از ابزارهای ردیابی رتبه ما استفاده نمی کنید، از شما دعوت می کنیم تا Rank Ranger را برای یک درایو آزمایشی شرکت کنید – اکنون برای آزمایش رایگان 30 روزه خود ثبت نام کنید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،w-to-،ytics-keyword-filter