دسته‌ها
اخبار

ابزار مدیریت لینک و سئو متریک


4 ژوئن 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ردیابی بک لینک های رنجر لینک

شما سخت کار می کنید تا بک لینک ها و روابط با کیفیت ایجاد کنید، اما چگونه بر این سرمایه گذاری نظارت می کنید؟ رنجر لینک برای نجات!

رنجر لینک سرویس جدید ما از ابزارهای مدیریت لینک و سئو متریک است. بک لینک ها را ردیابی و تجزیه و تحلیل کنید، فعالیت ها و هزینه های تامین کننده و کارمند را با ابزارهای مدیریت لینک و پروژه ما نظارت کنید، آمار و معیارهای سئو بک لینک را بررسی کنید، و موارد دیگر!

تجزیه و تحلیل بک لینک با لینک رنجر

ردیابی بک لینک ها با گزارش لینک ما، خلاصه متن Anc،r و گزارش وضعیت Anc،r Text که می‌تواند با چندین پارامتر فیلتر شود – و همچنین در صورت تمایل به Excel یا CSV صادر می‌شود، ساده است.

تجزیه و تحلیل بک لینک را می توان از طریق انجام داد وضعیت پیوند گزارشی که نشان می‌دهد آیا یک پیوند معتبر است یا نه، متن لنگر منطبق دارد، به‌،وان عدم دنبال ، علامت‌گذاری شده است، در آدرس میزبان وجود دارد، و غیره. پارامترهای سئو از جمله کل پیوندها، آی پی های منحصر به فرد، دامنه ها، امتیاز سئو، و رتبه صفحه و تفکیک کشور نمایش تعداد پیوندها در هر کشور در قالب نمودار و نمودار.

لینک و مدیریت پروژه

مدیریت لینک و پروژه ابزارهایی که شما را قادر می سازد با اختصاص دادن فعالیت ها و هزینه ها را پیگیری کنید تامین کنندگان، کاربران و/یا پروفایل ها به هر لینک گزارش‌های مدیریت پیوند شامل خلاصه وضعیت پیوند، کل هزینه‌ها و هزینه‌های ماهانه بر اساس نمایه یا کاربر است. برای مدیریت کارفرما یا پیمانکار اضافی، رنجر لینک نمودار خلاصه فعالیت کاربر و همچنین نمودار و نمودار فعالیت ماهانه عملکرد کاربر را ارائه می دهد.

آمار و معیارهای بک لینک ها نیز به ،وان گنجانده شده اند رنجر لینک به راحتی تمام داده های مربوطه را که برای هر کدام نیاز دارید جمع آوری می کند آدرس بک لینک در حساب شما؛ مانند رتبه صفحه، آدرس IP و کشور مبدا، تعداد لینک های داخلی و خارجی که در صفحه بک لینک شما و موارد دیگر وجود دارد.

در حین گشت و گذار برای بک لینک های بالقوه، همچنین می تو،د ببینید که آیا پیوندی از قبل در شما وجود دارد یا خیر رنجر لینک حساب از طریق یکپارچه سازی ساده با SeoQuake نوار ابزار

نظارت بر سرمایه گذاری خود را با لینک رنجر ابزارهای مدیریت لینک و سئو متریک. بیشتر بد،د یا بلافاصله با یک شروع کنید 30 روز آزمایشی رایگان به لینک رنجر!

کاربران فعلی Rank Ranger می توانند Link Ranger را به ،وان یک محصول اضافی به حساب موجود خود اضافه کنند، بنابراین اگر می خواهید Link Ranger را به سادگی امتحان کنید:
1. وارد حساب Rank Ranger خود شوید
2. روی لوگوی Rank Ranger در بالا سمت چپ کلیک کنید
3. روی آزمایشی رایگان خود را شروع کنید لینک زیر لوگوی Link Ranger.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/link-management-sofware-released