دسته‌ها
اخبار

شاخص ریسک رنجر نوسانات SERP را اندازه گیری می کند


10 ژوئن 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

افسانه شاخص ریسک رنجر

ما خوشحالیم که راه اندازی Ranger Risk Index را اعلام کنیم که نوسانات SERP را برای بیش از 10000 دامنه و کلمات کلیدی که روزانه نظارت می کنیم اندازه گیری می کند. ما امیدواریم که با ارائه این سرویس نظارت بر الگوریتم گوگل، برای رسیدگی سریع به نتایج منفی احتمالی هوشیار باشید.

ما در حال تحقیق در مورد بهترین راه برای دستیابی به دقیق‌ترین نتایج با ابزار Ranger Risk Index خود بوده‌ایم و در چند هفته گذشته وقتی به‌روزرس،‌های فانتوم و پنگوئن Google را دریافت کردیم، متوجه شدیم که موفق شده‌ایم!

رتبه بندی شاخص ریسک رنجر

در ابتدا، زم، که 50 مورد برتر را با 10 یا 20 برتر مقایسه کردیم، متوجه شدیم که نتایج کاملاً مشابه بود، اما جریان/تغییر نوسانات به اندازه کافی صاف نبود و برای برخی از تاریخ ها از قلم افتاد. تجزیه و تحلیل داده‌های بیشتر و عمیق‌تر نتایج بهتری ارائه می‌دهد، بنابراین ما در حال عادی سازی نوسانات رتبه‌بندی برای ۵۰ نتیجه برتر هستیم و کاهش رتبه‌بندی در ۱۰۰ دامنه برتر را برای آن دسته از دامنه‌هایی که در ۵۰ دامنه برتر قرار گرفته‌اند اندازه‌گیری می‌کنیم. میانگینی که مح،ه می‌کنیم بر اساس آن است. 30 روز گذشته و به صورت روزانه تغییر می کند، اما بر روی اعداد برای تاریخ هایی که قبلاً تجزیه و تحلیل شده اند تأثیر نمی گذارد – میانگین تولید شده جدید فقط بر تعداد روز مح،ه فعلی تأثیر می گذارد.

شاخص ریسک رنجر در 60 روز گذشته

با پوشش انواع صنایع (در میان صنایع سئو کلاه سیاه) با حجم نمونه بیش از 10000 کلمه کلیدی، هیچ چیزی نباید از دید رنجر دور بماند.

اکنون شاخص ریسک رتبه رنجر را تجربه کنید! امیدواریم از این ابزار رایگان تجزیه و تحلیل ریسک لذت ببرید و از آن بهره مند شوید. بازخورد شما ما را قادر می سازد تا ردیاب رتبه سئوی خود را به طور مداوم بهبود دهیم (و هر چند وقت یک بار به نیت برنامه نویسان خود تغذیه کنیم)، بنابراین لطفاً به ما اطلاع دهید که چگونه کار می کنیم.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/google-serp-fluctuations-rank-index