دسته‌ها
اخبار

تجزیه و تحلیل ترافیک رنجر رتبه: بینش ترافیک رقابتی


26 آگوست 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

به دست آوردن اطلاعات ترافیکی برای هر وب سایت – متعلق به شما یا رقیب – با استفاده از رتبه تکاور جدید تجزیه و تحلیل ترافیک گزارش. راه‌اندازی ساده است – کافیست یک نام دامنه را وارد کنید تا آمار ترافیک وب‌سایت، نقشه مخاطبان جغرافیایی، منابع ارجاع پیشرو، داده‌های ترافیک جستجوی ارگ،ک و پولی، ترافیک اجتماعی، نمایش ترافیک تبلیغاتی و اطلاعات مربوط به دسته‌ها و موضوعات مخاطبان سایت را مشاهده کنید. علاقه مند است. گزارش را به PDF صادر کنید و با افزودن آن به نمونه کارها یا پیشنهاد سئو، مشتریان احتمالی را تحت تاثیر قرار دهید.

مروری بر ترافیک وب سایت یک نمای گرافیکی از رتبه جه،، کشور و دسته، به علاوه منابع ترافیک، زیر دامنه ها، دسترسی هفتگی به ترافیک در 12 ماه گذشته و داده های تعامل بازدیدکنندگان برای ماه قبل ارائه می دهد.

بررسی کلی تحلیل ترافیک وب سایت


جغرافیای ترافیک وب
ج،ی از کشورهای پیشرو به همراه نمای نقشه جهان از منبع ترافیک وب سایت در 3 ماه گذشته را نمایش می دهد. برای مشاهده درصد بازدیدکنندگ، که از آن کشور به سایتی که ردیابی می‌کنید آمده‌اند، یک کشور را روی نقشه فشار دهید.

جغرافیای ترافیک وب سایت

ارجاع ترافیک پیشرو منابع برای 3 ماه گذشته و همچنین سایت های مقصد پیشرو ارائه شده است. این اطلاعات می تواند برای توسعه روابط بازاریابی و تبلیغات مفید باشد. به ،وان مثال، این گزارش را بر روی یک رقیب اجرا کنید تا سایت های برتری را که برای آنها ترافیک ارسال می کنند ببینید و بالقوه بازگشت سرمایه (ROI) ،ید تبلیغات در آن سایت ها را ارزیابی کنید.

تجزیه و تحلیل ترافیک - ارجاعات

ترافیک جستجوی ارگ،ک و پولی برای 3 ماه گذشته به صورت درصد، کلمات کلیدی، کانال های ترافیک جستجو نمایش داده می شود و منابع موتور جستجو را در نمودار دایره ای رنگارنگ شامل می شود. از آنجایی که این گزارش می تواند در هر URL اجرا شود (نه فقط ،، که در کمپین های شما هستند) می‌تو،د قوی‌ترین کلمات کلیدی سایت‌هایی را که ردیابی می‌کنید، تحقیق کنید، به علاوه داده‌های کلیدی کلیدی را در مورد چندین رقیب و پیشرو صنعت به دست آورید – حتی ممکن است به مجموعه جدیدی از کلمات کلیدی برسید که هنوز به آن فکر نکرده بودید!

تجزیه و تحلیل ترافیک جستجو

مشاهده درصد کلی از ترافیک اجتماعی با تفکیک منابع از جمله فیس بوک، توییتر، یوتیوب، ردیت، اسلایدشیر و موارد دیگر، و بر این اساس برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود را تنظیم کنید.

تحلیل ترافیک اجتماعی

نمایش ترافیک تبلیغاتی گزارش شامل درصد ترافیک ناشی از تبلیغات نمایشی، لیستی از سایت های برتر ارسال کننده ترافیک از طریق تبلیغات، و نمایش رنگارنگ شبکه های تبلیغاتی پیشرو است که به شما کمک می کند تا اثربخشی پول و تلاش های تبلیغاتی خود را حفظ کنید.

تجزیه و تحلیل ترافیک تبلیغاتی

این علایق مخاطب بخش یک نمای گرافیکی از دسته‌ها و موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان سایت شما، به علاوه فهرستی از سایت‌های دیگر که بازدید کرده‌اند، ارائه می‌کند.

تجزیه و تحلیل ترافیک علایق مخاطب

این اولین گزارش از سه گزارش جدیدی است که قصد داریم در هفته های آینده با شما به اشتراک بگذاریم. ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به ،ب و کار سئوی شما هستیم که هوشمندانه، سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود! می تو،د از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، یا وارد گفتگو با ما شوید فیس بوک یا توییتر برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و درخواست های خود، یا فقط برای گفتن “سلام” و اگر این گزارش جدید را دوست دارید به ما اطلاع دهید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/compe،ive-traffic-،ysis