دسته‌ها
اخبار

توزیع رتبه کلمه کلیدی برای تاثیر بالا


2 سپتامبر 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

این توزیع رتبه کلمات کلیدی نمودار تجزیه و تحلیلی را ارائه می دهد که به صورت بصری نتایج تلاش های قوی SEO و/یا فقدان آن را نشان می دهد. صادرات با یک کلیک به PDF این امکان را برای متخصصان سئو فراهم می‌کند تا این گزارش تاثیر بالا را با مشتریان به اشتراک بگذارند – یا برای جذب مشتریان جدید به مجموعه شما اضافه کنند.

توزیع رتبه کلمات کلیدی – نمونه سایتی که نیاز به سئو حرفه ای دارد

مثال 1 گزارش توزیع رتبه کلمه کلیدی

در مثال بالا، شاهد واضحی هستیم که در طول زمان این دامنه احتمالاً از فقدان سئو حرفه‌ای و/یا پنالتی‌های گوگل آسیب دیده است.
تحلیل و بررسی:

  • در آوریل 32.73 درصد از 330 کلمه کلیدی آنها در رتبه های 4 تا 10 و 3.64 درصد در 3 کلیدواژه برتر قرار گرفتند.
  • در ماه مه می بینیم که تعداد کلمات کلیدی را کمی افزایش داده اند، الگوریتم گوگل تغییر کرده است، 3.64 درصد از کلمات کلیدی که در رتبه 3 برتر قرار گرفته بودند ناپدید شدند و کلمات کلیدی در رتبه 4 به 10 از 108 به 10 کاهش یافتند. 94 (32.73% تا 27.57%)
  • ژوئن تغییرات بیشتری در الگوریتم گوگل به ارمغان آورد و تعداد کلمات کلیدی در موقعیت های #4 به #10 را از 94 به 44 کلمه کلیدی کاهش داد (27.57٪ به 13.33٪ از کل کلمات کلیدی).
  • در ماه ژوئیه شاهد بهبود وضعیت 4 تا 10 هستیم، اما 56.89٪ از کلمات کلیدی اصلاً رتبه بندی نمی کنند.



توزیع رتبه کلمات کلیدی – نمونه ای از دریافت سئوی حرفه ای سایت

مثال 2 توزیع رتبه کلمه کلیدی

در این مثال دوم می‌تو،م شاهد انجام کارهای مثبت سئو برای این دامنه از موفقیت آنها بین ماه مارس و جولای باشیم:

  • تبدیل تعداد کلمات کلیدی از 4 به 42 در نقاط #1 به #3
  • بهبود تعداد کلمات کلیدی از 54 به 85 در جایگاه 4 تا 10
  • کاهش قابل توجه درصد کلمات کلیدی که در ماه فوریه اصلاً رتبه‌بندی نشده‌اند و بسیاری از آنها اکنون در 50 موقعیت برتر قرار دارند.

این توزیع رتبه کلمات کلیدی نمودار در تب Rank Ranger’s Track قرار دارد، تنظیم آن آسان است و با یک کلیک می توان آن را به PDF صادر کرد یا به گزارش های پی دی اف White Label خود اضافه کرد (همچنین می تو،د آن را برای مشاهده مشتری در پورتال White Label خود فعال کنید).

این دومین گزارش از سه گزارش جدیدی است که قصد داریم در هفته های آینده با شما به اشتراک بگذاریم. ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به ،ب و کار سئوی شما هستیم که هوشمندانه، سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود! می تو،د از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، یا وارد گفتگو با ما شوید فیس بوک یا توییتر برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و درخواست های خود، یا فقط برای گفتن “سلام” و اگر این گزارش جدید را دوست دارید به ما اطلاع دهید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/keyword-rank-distribution