دسته‌ها
اخبار

تجزیه و تحلیل منبع ترافیک را مانند یک حرفه ای ارائه دهید


9 سپتامبر 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ارگ،ک. آلی؟ جستجوی پولی؟ لینک های مستقیم؟ پیوندهای ارجاع؟ رسانه های اجتماعی؟ بازاریابی ایمیلی؟ ترافیک سایت از کجا می آید و آیا منبع آن ماه به ماه در نوسان است؟ خلاصه ، منابع ترافیک در یک گزارش رنگارنگ و قابل درک به نظر می‌رسد مکملی عالی برای گزارش‌های ماهانه که متخصصان سئو برای مشتریان مهم ارسال می‌کنند، بنابراین ما خوشحالیم که Rank Ranger جدید بسیار جذاب را ارائه می‌کنیم. منابع ترافیک گزارش.

گزارش منابع ترافیک تجزیه و تحلیل

گزارش تجزیه و تحلیل منابع ترافیک

مطمئناً، می‌تو،د با مشکل بارگیری داده‌ها برای هر سایتی که ردیابی می‌کنید و احتمالاً جداول و نمودارهای تعاملی رنگارنگی مشابه این موارد را ایجاد کنید، اما چرا سعی کنید چرخ را دوباره اختراع کنید در حالی که این کار را برای شما آسان کرده‌ایم؟

به سادگی وارد حساب Rank Ranger خود شوید، روی آن کلیک کنید تجزیه و تحلیل را برگه و انتخاب کنید منابع ترافیک گزارش. محدوده تاریخ خود را تنظیم کنید و در صورت تمایل ،و، را اضافه کنید و گزارش شما برای به اشتراک گذاشتن با مشتریان شما آماده است. با یک کلیک می تو،د به PDF صادر کنید یا آن را به گزارش های پی دی اف White Label خود اضافه کنید (همچنین می تو،د آن را برای مشاهده مشتری در پورتال White Label خود فعال کنید).

این آ،ین گزارش از سه گزارش عالی جدید است که به شما قول داده بودیم (اینجا و اینجا). ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به ،ب و کار سئوی شما هستیم که هوشمندانه، سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود! می تو،د از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، یا وارد گفتگو با ما شوید فیس بوک یا توییتر برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و درخواست های خود، یا فقط برای گفتن “سلام” و اگر این گزارش جدید را دوست دارید به ما اطلاع دهید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/seo-traffic-source-،ysis