دسته‌ها
اخبار

ابزارک نوسانات SERP Google | رنجر رتبه


16 سپتامبر 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ما خوشحالیم که می بینیم بسیاری از شما از شاخص ریسک رتبه ما استفاده می کنید که نوسانات SERP بیش از 10000 دامنه و کلمات کلیدی را که روزانه نظارت می کنیم را دنبال می کند. با ارائه این مورد به شما نظارت بر الگوریتم گوگل در صورت نیاز به رسیدگی سریع به نتایج منفی احتمالی، می تو،د به شما هشدار داده شود. و از آنجایی که برخی از شما پرسیده اید، ما یک را ایجاد کرده ایم ویجت تا بتو،د به راحتی این سرویس را به وب سایت خود اضافه کنید.

ابزارک نوسانات SERP گوگل

به سادگی به پایین صفحه Rank Risk Index بروید، کد جاسازی را کپی کنید و آن را در بخشی از سایت خود قرار دهید، جایی که می‌خواهید این ابزار جذاب نوسانات SERP Google را نمایش دهید. همین – سریع و آسان – و اکنون می تو،د دسترسی سریع به نتایج نظارت بر الگوریتم ما را با بازدیدکنندگان سایت خود به اشتراک بگذارید.

ابزارک نوسانات SERP Google را جاسازی کنید

امیدواریم با این ابزار رایگان تجزیه و تحلیل ریسک لذت ببرید و از آن بهره ببرید. بازخورد شما ما را قادر می سازد تا محصولات ردیاب رتبه خود را به طور مداوم بهبود دهیم (و هر چند وقت یکبار به نیت برنامه نویسان خود تغذیه کنیم)، بنابراین لطفاً با ما تماس بگیرید و به ما اطلاع دهید که چگونه کار می کنیم.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه شده با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/serp-fluctuations-widget