دسته‌ها
اخبار

سفارشی کردن و ذخیره گزینه های گزارش سئوی کمپین یا در کل حساب


23 سپتامبر 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

آیا تا به حال گزینه های گزارش سئوی خود را برای یک کمپین کامل کرده اید و آرزو کرده اید که بتو،د همین تنظیمات را در تمام گزارش های ردیابی رتبه کمپین خود اعمال کنید؟ یا شاید تصمیم گرفتید با تنظیمات بازی کنید تا نتایج متفاوتی به دست آورید اما آرزو داشتید که به گزینه های تحقیق یا گزارش تحلیلی قبلی خود بازگردید؟ خوب اکنون می‌تو،د با ویژگی جدید Rank Ranger گزارش ذخیره یا بارگذاری برای گزینه‌های کمپین یا کل حساب!

گزینه های گزارش را ذخیره کنید
همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، هنگامی که گزینه های گزارش خود را به روشی که می خواهید تنظیم کنید، می تو،د آنها را به ،وان گزینه های پیش فرض برای یک کمپین خاص یا به ،وان پیش فرض حساب خود ذخیره کنید (در همه کمپین ها برای یک گزارش خاص اعمال می شود) . اگر از این گزینه استفاده کنید، در صورتی که این گزارش را برای کمپین خود فعال کرده باشید، همچنین کنترل خواهد کرد که مشتریان شما در پورتال گزارش SEO بر،ب سفید خود چه می بینند.

بارگذاری پیش فرض های ذخیره شده قبلی
اگر تغییراتی در گزینه‌های گزارش ایجاد کردید و تصمیم گرفتید که به تنظیماتی که قبلاً ذخیره شده است برگردید، می‌تو،د پیش‌فرض‌های Ranger Ranger یا پیش‌فرض‌های کمپین یا حساب قبلی ذخیره‌شده را با ماوس روی نماد Load همانطور که در این تصویر نمایش داده می‌شود، بارگیری کنید.

گزینه های گزارش سئوی سفارشی را ذخیره یا بارگذاری کنید

ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به ،ب و کار سئوی شما هستیم که هوشمندانه، سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود! می تو،د از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، یا وارد گفتگو با ما شوید فیس بوک یا توییتر برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و درخواست های خود، یا فقط برای گفتن “سلام” و به ما اطلاع دهید که آیا این ویژگی جدید را دوست دارید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/save-load-options