دسته‌ها
اخبار

کلمات کلیدی که باعث افزایش ترافیک می شوند را پیدا کنید


13 اکتبر 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ابزار جدید تحقیق ترافیک کلمات کلیدی Rank Ranger از الگوریتم‌های اختصاصی برای کمک به شما برای یافتن کلمات کلیدی قوی برای کمپین‌های خود و کلمات کلیدی که می‌توانند ترافیک وب‌سایت شما را هدایت کنند، استفاده می‌کند.

هنگامی که با یک مشتری جدید شروع می کنید و در حال انجام تحقیقات اولیه کلمات کلیدی خود هستید، این ابزار یک راه حل منحصر به فرد برای جمع آوری سریع اطلاعات مورد نیاز شما ارائه می دهد. چند پارامتر ساده فیلتر را وارد کنید و الگوریتم تجزیه و تحلیل مورد نظر خود را انتخاب کنید و ابزار داده ها را در گروه های دسته بندی کلمات کلیدی بر اساس شباهت ها نمایش می دهد.

فیلتر ترافیک کلمه کلیدی

یک گروه عمومی همه کلمات کلیدی را که در یک گروه بندی مش، قرار نمی گیرند و برای سایت هایی که حداقل 300 کلمه کلیدی ندارند، باعث ایجاد ترافیک به سمت آنها می شود، جمع آوری می کند. حجم ترافیک براساس داده‌های 3 ماه گذشته است.

کلیدواژه هایی که قبلاً در کمپین شما ردیابی می شوند با نماد ردیابی پرچم گذاری می شوند. کلمات کلیدی جدید را می توان به راحتی از داخل این ابزار به کمپین شما اضافه کرد.

نتایج تحقیقات ترافیک کلمات کلیدی

صفحات فرود کلمه کلیدی ارائه شده و منجر به انتشار مرحله بتا گزارش بهینه سازی کلمه کلیدی ما در صفحه می شود.

ابزار بهینه سازی کلمات کلیدی روی صفحه

به گزارش تحقیقات ترافیک کلمات کلیدی برویدوارد حساب خود شوید و با رفتن به تب Research، ابزار تحقیق ترافیک کلمات کلیدی را بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً اسناد مربوط به این ابزار را بررسی کنید. هنوز حساب Rank Ranger ندارید؟ اکنون برای آزمایش رایگان خود ثبت نام کنید

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/find-keywords-traffic-research