دسته‌ها
اخبار

تراکم کلمات کلیدی و نحوه جلوگیری از مجازات


22 اکتبر 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

چه عمداً تلاش کرده باشید که موتورهای جستجو را با استفاده از کلمه کلیدی خود دستکاری کنید یا نه، مهم این است که موتورهای جستجو چه فکری می کنند. موتورهای جستجو می توانند چگالی کلمه کلیدی را در فرمول خود برای تعیین درجه ای که یک صفحه وب ممکن است – یا ممکن است – به یک کلمه کلیدی جستجو یا عبارت کلیدی خاص مرتبط باشد، تعیین کنند.

تعداد زیاد کلمات کلیدی می تواند نشانه پر شدن کلمات کلیدی باشد و تعداد کم کلمات کلیدی می تواند نشانگر اهمیت کم در زمینه محتوای صفحه باشد. قرار دادن کلمات کلیدی بیش از حد در یک صفحه یا استفاده ن، از کلمات کلیدی من، می تواند بر سئو سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

تعیین وضعیت یک صفحه به صورت دستی می‌تواند زمان‌بر باشد، بنابراین برای کمک به شما برای جلوگیری از جریمه‌هایی که ممکن است موتور جستجو به‌،وان پر ، کلمات کلیدی تصور کند، ابزار Rank Ranger’s On-Page Keyword Density چگالی کلمه کلیدی هر صفحه وب را اندازه‌گیری می‌کند. با تجزیه و تحلیل تعداد دفعاتی که یک کلمه کلیدی یا عبارت در یک صفحه وب ظاهر می شود در مقابل تعداد کل کلمات آن صفحه، تعداد دفعات و درصد چگالی کلمه کلیدی را مح،ه و نمایش می دهیم.

به سادگی یک URL صفحه را وارد کنید و روی دکمه کلیک کنید تا تجزیه و تحلیل صفحه شما شروع شود.

چگالی کلمات کلیدی روی صفحه

اگر در نتایج نمایش “هر،مه احتمالی” را مشاهده کردید، به این م،ی است که بر اساس مح،ات ممکن است موتورهای جستجو آن کلمه کلیدی خاص را به ،وان تلاش برای هر،مه (ی،ی پر ، کلمه کلیدی) در نظر بگیرند و بنابراین ما یک پرچم برای شما تعیین کرده ایم. بر اساس این پارامترها:

– اگر یک کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی بیشتر از 30 بار در یک صفحه وب

– اگر درصد چگالی کلمه کلیدی بالاتر باشد 3.57

این ابزار چگالی کلمات کلیدی را در یک صفحه نمایش می دهد. عبارات تک و 2 کلمه ای تا 5 کلمه ای.

تجزیه و تحلیل تراکم کلمات کلیدی روی صفحه را قبل و بعد از تغییر محتوا روی هر URL صفحه وب اجرا کنید، یا از توانایی آن برای جاسوسی و بررسی موثر میزان استفاده و تراکم کلمه کلیدی رقیب خود استفاده کنید.

این ابزار جدید را در آزمایشگاه رنجر پیدا خواهید کرد، آن را بررسی کنید و نحوه استفاده از آن را به ما اطلاع دهید. ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به ،ب و کار سئوی شما هستیم که هوشمندانه، سریع‌تر و آسان‌تر انجام شود! می تو،د از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، یا وارد گفتگو با ما شوید فیس بوک یا توییتر.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.




منبع: https://www.rankranger.com/blog/on-page-keyword-density