دسته‌ها
اخبار

مدیریت شهرت و معیارهای اجتماعی


2 جولای 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

ژوئن یک ماه وحشی در Rank Ranger بود! می‌خواهم مطمئن شوم که یادگیری در مورد ابزارهای جدید سئو و به‌روزرس،‌های نرم‌افزار ما را از دست نداده‌اید، بنابراین در اینجا خلاصه‌ای کوتاه از شما ارائه می‌شود:

Link Ranger مدیریت لینک و معیارهای SEOعرضه محصول جدید: پس از ماه ها توسعه، راه اندازی کردیم ابزارهای Link Ranger مدیریت لینک و SEO Metrics. اگر بک لینک‌ها را ردیابی و تجزیه و تحلیل می‌کنید، فعالیت‌ها و هزینه‌های تامین‌کننده و کارکنان را نظارت می‌کنید، اکنون می‌تو،د از ابزارهای مدیریت پیوند و پروژه ما استفاده کنید، آمار و معیارهای سئوی بک لینک را بررسی کنید، و موارد دیگر! یک فریاد از تشکر به آزمایش کنندگان بتا ما می رسد! بیشتر بد،د یا بلافاصله با یک شروع کنید 30 روز آزمایشی رایگان به لینک رنجر!

تجزیه و تحلیل دامنه با معیارهای اجتماعی به روز شدبه روز رس، تجزیه و تحلیل دامنه: معیارهای اجتماعی به ج، آمار دامنه اضافه شد و در کل گزارش تجزیه و تحلیل دامنه، متوجه خواهید شد که اکنون معیارها برای نشان دادن نظارت می شوند. تغییرات تاریخی – در صورت بروز هرگونه تغییر، هر متریک علامت + یا – را نشان می دهد.

SEMRush معیارهایی برای ردیابی داده‌های ارگ،ک در Google و Bing SERP‌ها اضافه شدند که به رتبه‌بندی رقبا در 20 نتیجه برتر Google و Bing برای بیش از 95 میلیون کلمه کلیدی ارگ،ک برتر دسترسی پیدا می‌کنند. MajesticSEO و اهرفس معیارها گسترش یافته اند تا از مزایای داده های بزرگترین پایگاه داده Link Intelligence در این سیاره به علاوه ،یدن و نمایه سازی حدا،ر 6 میلیارد صفحه وب در روز استفاده کنید.

ابزار جدید راه اندازی شد: را شاخص ریسک رنجر نوسانات SERP را اندازه گیری می کند برای بیش از 10000 دامنه و کلمات کلیدی که روزانه نظارت می کنیم. ما در حال بررسی و ترسیم ال،ای رتبه بندی تغییرات الگوریتم گوگل هستیم و امیدواریم با ارائه این سرویس نظارت بر الگوریتم گوگل، برای رسیدگی سریع به نتایج منفی احتمالی هوشیار باشید. بررسیش کن…

م،تور الگوریتم گوگل شاخص ریسک رنجر

مدیریت شهرت آنلاینابزارهای مدیریت شهرت آنلاین منتشر شد: از بسته جدید مدیریت شهرت ما برای ردیابی رتبه بندی صفحات وب در موتورهای جستجو که تشخیص داده اید مثبت، خنثی یا منفی هستند استفاده کنید. تاثیر بر یک برند و آن شهرت، آبرو.

  • تغییرات روزانه، هفتگی و ماهانه SERP را در حین تلاش برای ارسال پیام‌های مثبت برند به موقعیت‌های برتر نتایج جستجو، نظارت کنید.
  • ردیابی چندین URL در هر کمپین
  • برای کمک بصری در نظارت بر پیشرفت، گزارش‌ها را سفارشی کنید و انواع تاثیر برند را با رنگ برجسته کنید.
  • و از طیف کاملی از ویژگی های Rank Ranger SEO بهره مند شوید. بیشتر بد،د…

گزارش تبدیل تجزیه و تحلیلگزارش جدید: رتبه بندی گزارش تبدیل تجزیه و تحلیل Ranger تجزیه و تحلیل بهبود یافته ای از تبدیل اه، Google Analytics و تراکنش های تجارت الکترونیک شما از جمله تعداد و نرخ تبدیل ها، منابع ارجاع برتر و کلمات کلیدی برتر ارائه می دهد. برای مشاهده تعداد تبدیل ها یا تراکنش ها در هر روز، ماوس را روی هر نقطه یا عددی در نمودار تعاملی قرار دهید. ببینید راه اندازی چقدر آسان است.

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/recap-reputation-management-social-metrics