دسته‌ها
اخبار

نظارت بر تبدیل تجزیه و تحلیل سریع و آسان


25 ژوئن 2013 | ارسال شده توسط Rank Ranger

خوشحالم که جدیدمون رو با شما به اشتراک میزارم تبدیل تجزیه و تحلیل گزارشی که تجزیه و تحلیل پیشرفته‌تری از اه، Google Analytics و تراکنش‌های تجارت الکترونیک شما از جمله تعداد و نرخ تبدیل، منابع ارجاع برتر و کلیدواژه‌های برتر ارائه می‌دهد.
.

تبدیل تجزیه و تحلیل

امکانات

برای مشاهده تعداد تبدیل ها یا تراکنش ها در هر روز، ماوس را روی هر نقطه یا عددی در نمودار تعاملی قرار دهید.
مقایسه تبدیل ها

مشاهده تعداد تبدیل‌ها و نرخ تبدیل یا (زم، که تجارت الکترونیک در بخش اه،/تبدیل گزینه‌های گزارش انتخاب شده است – ببینید چقدر استفاده از آن آسان است) تراکنش‌ها ، نرخ تبدیل و درآمد برای دوره زم، خاص. همچنین می‌تو،د با انتخاب «مقایسه با گذشته» با محدوده تاریخ در گزینه‌های گزارش، تغییرات مربوط به دوره زم، قبلی را مشاهده کنید.
معاملات تجارت الکترونیک

منابع ارجاع برتر را مرور کنید
کلمات کلیدی ارجاع برتر را مرور کنید
کلمات کلیدی ارجاعی برتر

ما مشتاق دریافت بازخورد شما در مورد این گزارش جدید Rank Ranger هستیم، بنابراین لطفاً آن را بررسی کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید. اگر در حال حاضر از ابزارهای ردیابی رتبه ما استفاده نمی کنید، از شما دعوت می کنیم تا Rank Ranger را برای یک درایو آزمایشی شرکت کنید – اکنون برای آزمایش رایگان 30 روزه خود ثبت نام کنید!

درباره نویسنده

رنجر رتبه

Rank Ranger یک پلتفرم SEO است که برای استانداردسازی مدیریت و گزارش‌دهی برای دنیای دیجیتال مارکتینگ با رفع نیاز به یک پلتفرم بازاریابی آنلاین جامع با قابلیت ردیابی و نظارت بر داده‌های کمپین، یکپارچه با نرم‌افزار و خدمات شخص ثالث، ارائه گزارش‌های کاملا شخصی و سفارشی طراحی شده است. 100٪ گزارش های خودکار بر،ب سفید و یک رابط وب مارک دار.


منبع: https://www.rankranger.com/blog/،ytics-conversions-transactions